Insegnants di scuele elementâr e mezane di dute le provincie si riunissin par capî
ce che al è un curicul di scuele e cemût che al à di rispuindi aes necessitâts dal suces de formazion. Ancje pal furlan al è urgjent butâ jù un curicul. Dopo agns di pratiche, di provis e di sfuarçs par insegnâ ben il furlan o par furlan, o vin di metisi adun e fevelâsi par sielzi chel che al à dâts i risultâts plui bogns sevi intal agradiment di fruts, gjenitôrs, mestris e professôrs, sevi intal aprendiment. Intal ambit dal progjet Lullabies lis scuelis elementârs e mezanis di Codroip e la scuele mezane di Mortean a lavoraran sul curicul, cuntun voli di interès ancje a ce che a àn fat altris scuelis sgarfant tra i progjets publicâts in rêt.
Mi plasarès podê lavorâ intun ambient di aprendiment colaboratîf (almancul par sparagnâ benzine!) parcè che al sarès miôr condividi lis nestris sieltis cun altris insegnants interessâts al insegnament dal furlan.
4 commenti:
Come sai, usando gli strumenti offerti dall'account google già si possono fare cose egregie, dal punto di vista dell'edificazione di luoghi online per il social networking.
Usando un calendario condiviso, GoogleDocumenti, un googlegruppi che ti serve per fare mailinglist e archivio documenti, o anche un blog reso privato, già si riesce a lavorare decentemente.
Se vuoi provare a costruire un piccolo social network, usa http://www.ning.com/: è una piattaforma pubblica, ti iscrivi e apri il tuo spazio di lavoro, che potrai poi come al solito modificare un po' nella grafica e dove potrai caricare dei documenti (anche audio o video) per allestire l'ambiente, insieme alle discussioni tipo forum che potrai proporre ai partecipanti del gruppo.
ecco, questo è commento anonimo.
ho scritto, e adesso mi firmo.
Solstizio.
bon!
Mandi Lorele, o ai let de to propueste di fami vigni a scuele lì di te, jo ti doi la mê disponibilitât, fami savê! Maman e bon lavor!
Venusia
Posta un commento