venerdì 31 ottobre 2008

GNOVE PROPUESTE: IL TOP DES PROPUESTIS

O ai fat il “sciopero” e la Gelmini mi à fat un striament cussì mi soi inmalade. Plene di tos, di fiere, di rafredôr, ma siorsì o ai fat “sciopero” d’istès. Inte mê scuele su 43 mestris, in 13 no lu àn fat e no dîs la rabie che mi fasin. Bon, e je vere che i fruts dopo misdì a rindin di mancul (e jo lu provi parcè che o ai ducj i dopomisdì - par sielte parcè che o pensi che al è miôr che a fasin talian e matematiche a matine). Però a rindin pôc e nuie ancje la ultime ore de matine cuant che a àn fam. E duncje ve ca la mê gnove propueste: fasìn scuele dome trê oris in dì cussì o sparagnìn e i fruts a van cjase che a san dut!
Cussì sul misdì a van a cjase ancje chei de mense. pense ce sparagnade!

2 commenti:

il crot ha detto...

Tu tu crodis di scherçà ma podaressin benissim cjapâti sul serio!

surisin Toni ha detto...

magari cussì no!