domenica 31 agosto 2008

Triest

Chest che us segnâli mi samee un bon esempli di colaborazion tra universitâts GE-TS low co(a)st
Si fevele di Triest
"La città sta attraversando momenti difficili, alcuni legati a problemi recenti, altri dalle profonde radici: la perdita di popolazione e l’ aumento degli anziani, la concorrenza con Slovenia e Croazia, una generale mancanza di fiducia nel futuro e un comune approccio conservativo. Problemi cui si è cercato di rispondere secondo le logiche della “città occasionale” e del “grande evento”, che non si sono rivelate premianti e che la nuova idea di città proposta da GE-TS low co(a)st intende superare."

Une gjenerâl pierdite di fiducie...
Chest mi fâs pensâ a la pôre di chel che al è diferent par culture...

La scuele e à il podê di lavorâ distacantsi di cualsisei ideologje su la educazion al rispiet di un cun chel altri. E nol impuarte tant ce che a vuelin fâ i guviars di turni (fâ sù o disfâ). E je la volontât dai singui in colaborazion tra di lôr che e cambie lis robis.
Chest che us segnâli mi samee un bon esempli di colaborazion tra universitâts.

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Dîs, po, tu tachis un blog cence visâmi me?!?
Ma ise pussibile une robe dal gjenar?!?
Dal moment che ancje se no mi palesi tu sâs cui che o soi ti domandi, par plasê, se ti à vanzât un libri sui animâi, sâstu, di chei che ti vevi dât timp indaûr.
No sai se di cuant che o soi tornât o ai pierdude la bussule ma no lu cjati propit?!?

surisin Toni ha detto...

Mandi!!! Cemût ise, peruvian!? O soi propite contente che tu sedis par chi. Magari tu mi dâs cualchi drete! Ca mi tocje fâ di dut par resisti! Si o ai il libri. Par cuant ti coventie? O varès di vêlu a puartade di man...