martedì 26 agosto 2008

Al Bertoni...

... par no lâ intune classe di 27 di lôr!
Parcè la inte aie di scugnî fâ sieltis dal gjenar pai fiis? Pussibil che la scuele publiche no puedi garantî une situazion vivibile intal 2008?
E no je vere che no son beçs! Cualchi volte si ju dopre mâl parcè che a son sot di un capitul e no si pues spostâju, ma i beçs a son ancjemò!
La scuele e tâs e o lavorìn fûr di misure, i gjenitôrs a tasin e a comedin come che a puedin. Si viôt che al va ben cussì.
Mandi, par vuê o ai fevelât avonde.

3 commenti:

M. ha detto...

Lorele, soi dacuardi cun te. Ancje parcè che ài vût la sfortune di fa lis mediis al Bertoni e ài la convinzion che tes scuelis là che si paie tantis voltis a fasin preferencis. Sarès di fâ alc par difindi la scuele publiche.

Mandi.

Matieu

surisin Toni ha detto...

ancje jo o ai fate une scuele privade e no mi pâr just paiâ par un dirit come la istruzion. Dut câs une persone e à di jessi inte condizion di sielzi e no di scugnî sielzi.

Furlans de diaspore ha detto...

O soi a scuele al Bertoni par un par di agns prime di trasferimi in te scuele statâl.
Al inizi e jerin ancje professôrs che mertavin e che vevin une vore di passion ( le vecje vuardìe che a fat il non de scuele )
Al secont an le major part e je o trasferide in scuelis publichis ( le che pain di plui ) o las in pension.
In te scuele statâl mi soi cjatât miôr, mancul "elitism" de bande dai mei "colegas students" e une atmosfere ancje plui "cristiane" di ce co vevi cjatât al Bertoni.
( O stoi cjacarant de prime metât dai agns '90 )

Mandi e benvignude, ti zontarai in te liste dai blogarins