giovedì 6 ottobre 2011

Sierade a Codêr


La stagjon dai apontaments culturâi de Sierade inmaneâts de Aministrazion Comunâl di Sedean si scree vinars ai 7 di Otubar 2011, aes nûf mancul un cuart di sere, li dal Country resort “Là di Mariute”, a Coder di Sedean (vie Caterine Percude, n. 7/4) cu la presentazion dal libri di Nicoletta e Luigino Vador “Il maestro di violino”. Il test, che al à vût un ricognossiment speciâl tal Concors Nazionâl di Narative Logos 2010 e che al à otignût il secont premi tal Concors Internazionâl di Narative “Roberto Micheloni 2011”, al conte il patiment cence fin de anime di Marco, un fantaçut che a dodis agns al à di frontâ la tragjiche pierdite dal pari.
Il maestro di violino” al è une conte di atmosferis, di desideris, di bruts siums, di ricuarts, che a compagnin i personaçs e il letôr ae scuvierte des vicendis de famee cuant che invezit sul sfont si slungje la campagne furlane, piturade in maniere poetiche tal passâ des stagjons, des oris, dai dîs, e che, in cualchi maniere, e je un spieli des domandis di Marco.
Ae iniziative, inmaneade cul contribût de BCC Friûl Centrâl e in colaborazion cul Country resort “Là di Mariute”, a cjaparan part i autôrs Nicoletta e Luigino Vador. Nicoletta Ros e leiarà ai presints cualchi toc gjavât fûr dal libri e il “Quartetto Tetradico” al acompagnarà dal pont di viste musicâl la presentazion. E vuide la serade Gloria Ros.
Si ricuarde cun di plui che, aes 7 di sere, prime de presentazion dal libri, al è in program un percors vuidât e gratuit par visitâ la cjase indulà che al è nassût Pari David Maria Turoldo e che si cjate juste dongje dal puest indulà che si tignarà la iniziative. Tal resort “Là di Mariute”, invezit, si podarà mangjâ, a paiament, i plats preparâts cu lis specialitâts de zone, sedi prime che dopo la presentazion.

L’Assessôr ae culture
Elena Zanussi

Il Sindic
Dino Giacomuzzi

Nessun commento: