domenica 14 novembre 2010

la vite

Trop ise impuartante la vite?
Cualchi volte no pâr cuissà ce ni la vite mê, ni chê di chei altris... Ma al baste un nuie par che une vite no sedi plui e cuant che no je si sint dute la sô teribile assence. Un vueit che al samee a la profonditât di un buron cuant che si bute un clap e si tire la orele par sintî e calcolâ la profonditât. Eco, cuant che la vite no je, il clap nol rive mai insomp... e tu colis, tu colis, tu colis al infinît tu che tu sês restât vîf.
E pûr la vite no finìs propite par nuie cu la muart. E continue li, pene dopo dal gno respîr, plene e interie come che no à mai rivât a jessi, cu la sapience di cui che nol à limits di timp e di spazi... Intal moment dal lassâsi, però nol è cussì facil rilassâsi su cheste convinzion e rivâ a gjoldi dal moment, come che si varès considerât che, di sigûr, un che al pative al sta miôr cuant che il patiment al è finît.
Il valôr de vite, purtrop, al è une vore personâl cuant che si trate de vite di chei altris, specialmentri se no si cognossiju... e cussì copariis di ogni sorte...
In cualchi puest la vite e je picjade a convinzions politichis. O religjosis. Come chê di Asia Bibi, femine di 37 agns pakistane che e je stade condanade a muart parcè che e à difindût il so jessi cristiane.
Cui che al vûl aderî a la campagne par cirî di salvâle al puès scrivi un messaç al
331 2933554 o a la direzion salviamoasiabibi@tv2000.it.

Nessun commento: