venerdì 25 giugno 2010

Curicui

Collegio Docenti biel bulint ai 24 di Jugn dal 2010.
La propueste dai curicui pes scuelis primariis studiât di un grup di docents no passe.
In chest an di scuele un grup in verticâl tra lis scuelis mezanis di Codroip e Mortean e la scuele primarie di Codroip al studie un plan di fatibilitât di une part dal curicul di furlan.
Subit i docents dal Circul Didatic di Codroip a esprimin dubits e intal Colegjo a declarin la necessitât di une revision de propueste parcè che nol samee che si puedi rivâ a alts nivei di aprendiment soredut in citât li che i fruts a fevelin scuasit ducj par talian.
Al inizi dal an che al ven si tornaràn a studiâ i obietîfs proponuûts cuntun adeguament adat a lis esigjencis di dutis lis scuelis dal Circul.

3 commenti:

michi ha detto...

Ma parcè si scugnial fâ un progjet unic? Parcè no si puedial fâ un progjet alt? Poçe voie di impegnâsi di bande di cualchi insegnante? Miôr il solit progjetut pôc impegnatîf?

surisin Toni ha detto...

I fruts a son fruts che il furlan no lu fevelin e lu scoltin dome li dai nonos che lu fevelin tra di lôr e no cui fruts. In ciertis situazions no si puès fâ di plui di ce che a fasin za lis mestris... Tal Circul di Codroip il 94 par cent dai fruts al fâs furlan e chei altris par solit no protestin...

anna ha detto...

No si trata di furlan ma di alc di biel pa lis scuelis, no sin lontans...vuardait chist link: http://valvasonerasmo.blogspot.com/2010/06/18-concorso-nazionale-immagini-della.html
Mandi da Voleson